
Συνέδριο - διάλογο με τους φορείς και πολίτες της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας με τίτλο « Χρηματοδοτικά Εργαλεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης - Ευκαιρίες Ανάπτυξης για την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας», διοργανώνει το Γραφείο του Ευρωπαικού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Κοζάνη, στις 7 Απριλίου, στην Αίθουσα Τέχνης Κοζάνης (Πάρκο Αγίου Δημητρίου, Κοζάνη).

Το Υπουργείο Οικονομίας & Ανάπτυξης ανακοινώνει τους Πίνακες Βαθμολογικής Κατάταξης , ανά Περιφέρεια, των επενδυτικών σχεδίων με τους αιτούμενους προϋπολογισμούς χρηματοδότησης, για τη Δράση: «Αναβάθμιση πολύ μικρών και μικρών επιχειρήσεων για την ανάπτυξη των ικανοτήτων τους στις νέες αγορές».
Οι Πίνακες Βαθμολογικής Κατάταξης ανακοινώνονται με τη ρητή επιφύλαξη της αξιολόγησης του προϋπολογισμού και των επιλέξιμων δαπανών των επενδυτικών σχεδίων και περιέχουν μόνο τα αποτελέσματα του ελέγχου της τήρησης των τυπικών προϋποθέσεών τους.

Η Διεύθυνση Στήριξης Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας του Υπουργείου Οικονομίας & Ανάπτυξης, λαμβάνοντας υπόψη τη Δημόσια Διαβούλευση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με τη βελτίωση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος για τις Start-Up επιχειρήσεις στην Ευρώπη και το ετήσιο ενημερωτικό δελτίο της Πράξης για τις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις (SBA) για την Ελλάδα, προχώρησε στην εκπόνηση πρωτογενούς έρευνας, μέσω ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου στο StartUpGreece, για τη Χαρτογράφηση των Επιχειρηματικών Αναγκών των Ελληνικών υφιστάμενων και υπό σύσταση Start-up Επιχειρήσεων.

Μολονότι ισχύουν ισχυροί κανόνες στην ΕΕ για την προστασία των καταναλωτών, στην πράξη, μερικές φορές οι καταναλωτές δυσκολεύονται να βρουν το δίκιο τους όταν τα δικαιώματά τους παραβιάζονται, ιδίως στο πλαίσιο διασυνοριακών συναλλαγών.
Όταν οι καταναλωτές πραγματοποιούν αγορές στο διαδίκτυο, θα πρέπει να είναι επίσης σε θέση να επιλύουν μέσω του διαδικτύου τα προβλήματα που ανακύπτουν. Για παράδειγμα, όταν ένας πωλητής αρνείται να επισκευάσει τον φορητό υπολογιστή που χάλασε ενώ ισχύει ακόμα η εγγύηση, ή όταν ένας ταξιδιωτικός πράκτορας αρνείται να επιστρέψει τα χρήματα ύστερα από κάποιες διακοπές που αποδείχτηκαν καταστροφή. Διαφορές τέτοιου είδους επιλύονται πλέον ταχύτερα και φθηνότερα, μέσω του διαδικτύου και χωρίς τη μεσολάβηση του δικαστηρίου, με τη χρήση της πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (ΗΕΔ), η οποία εγκαινιάστηκε από την Επιτροπή στις 15 Φεβρουαρίου 2016.