Σαράντα τρία μεγάλα επενδυτικά σχέδια συνολικού προϋπολογισμού 617 εκατ. ευρώ, αναμένουν να υπαχθούν στον νέο αναπτυξιακό νόμο. Τα επενδυτικά σχέδια αυτά όπου ο προϋπολογισμός για το κάθε ένα ξεπερνά τα 10 εκατ. ευρώ, περιλαμβάνονται στη λίστα των 770 αιτήσεων που έχουν κατατεθεί προκειμένου να λάβουν ενίσχυση στο πλαίσιο του Ν. 4399/2016. Ωστόσο αν και αποτελούν μόνο το 5,6% του συνόλου των επενδυτικών σχεδίων, αντιπροσωπεύουν το 30,5% (σ.σ. 617 εκατ. ευρώ) του προϋπολογισμού όλων των αιτήσεων, ο οποίος ανέρχεται στα 2,023 δισ. ευρώ.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θέτει σήμερα το Ευρωπαϊκό Σώμα Αλληλεγγύης σε στέρεα θεμέλια, προτείνοντας προϋπολογισμό για την επόμενη τριετία και ειδική νομική βάση.
Με τον τρόπο αυτό συμβάλλει στην εδραίωση της πρωτοβουλίας και δημιουργεί περισσότερες ευκαιρίες για τους νέους. Εκτός από την προσφορά θέσεων εθελοντικής εργασίας, θέσεων πρακτικής άσκησης και θέσεων απασχόλησης, το Ευρωπαϊκό Σώμα Αλληλεγγύης θα παρέχει πλέον στους συμμετέχοντες και την ευκαιρία να δημιουργήσουν τα δικά τους έργα αλληλεγγύης ή να προσφερθούν εθελοντικά ως ομάδα.
|
Για πρώτη φορά, ενόψει της μεγαλύτερης Εκθεσης Τροφίμων & Ποτών Anuga 2017, διοργανώνεται η εκδήλωση Tour d' Europe-Anuga - Pre- Event σκοπός της οποίας είναι να πραγματοποιηθούν επιχειρηματικές επαφές (Β2Β) μεταξύ εισαγωγέων / διανομέων του κλάδου τροφίμων & ποτών στη Γερμανία και παραγωγών προϊόντων από τις συμμετέχουσες χώρες. Η εκδήλωση, η οποία αποτελεί πρωτοβουλία του δικτύου Enterprise Europe Network, θα πραγματοποιηθεί μία ημέρα πριν από την έναρξη της Εκθεσης Anuga, δηλαδή στις 6 Οκτωβρίου 2017 στην Κολωνία της Γερμανίας.

Ο κανονισμός (ΕΚ) αριθ. 1924/2006 (σχετικά με τους ισχυρισμούς επί θεμάτων διατροφής και υγείας - κανονισμός NHC) θεσπίζει τους κανόνες της ΕΕ σχετικά με τους ισχυρισμούς για θέματα διατροφής και υγείας που διατυπώνονται στα τρόφιμα.
Ισχυρισμοί Διατροφής
Οι υπεύθυνοι επιχειρήσεων τροφίμων πρέπει να ακολουθούν τους εν λόγω κανόνες όταν επιθυμούν να τονίσουν τη διατροφική ή σχετική με την υγεία ωφέλεια των προϊόντων τους μέσω ισχυρισμών στην ετικέτα ή στις διαφημίσεις τους.
Οι κανόνες ισχύουν για:
ισχυρισμούς διατροφής, όπως «χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά», «υψηλή περιεκτικότητα σε εδώδιμες ίνες» ή με τη μορφή λογοτύπων και με σύμβολα (π.χ. το σύμβολο της κλειδαρότρυπας στις σκανδιναβικές χώρες)· και ισχυρισμούς υγείας, όπως «Η βιταμίνη D είναι απαραίτητη για τη φυσιολογική ανάπτυξη των οστών των παιδιών».