
Την Δευτέρα στις 23 Ιουνίου ξεκίνησε η υποβολή αιτήσεων στο πλαίσιο του προγράμματος «Ψηφιακές Συναλλαγές Β’», κατόπιν έκδοσης της σχετικής Πρόσκλησης από την Κοινωνία της Πληροφορίας.
Στόχος η ενίσχυση Μικρομεσαίων επιχειρήσεων- με την παροχή voucher- για την υιοθέτηση σύγχρονων ψηφιακών εργαλείων που υποστηρίζουν τις διαδικασίες τιμολόγησης, έκδοσης διακίνησης φορολογικών παραστατικών και διενέργειας ηλεκτρονικών πληρωμών.
Μέσω του προγράμματος οι συμμετέχουσες επιχειρήσεις μπορούν να ενισχυθούν με την παροχή voucher προκειμένου να υλοποιήσουν μία ή περισσότερες από τις ακόλουθες Κατηγορίες Ενεργειών:
Κατηγορία 1: Προμήθεια νέου ή αντικατάσταση υφιστάμενου EFT/POS.
Κατηγορία 3: Λήψη υπηρεσιών παρόχου ηλεκτρονικής τιμολόγησης & λογισμικών τιμολόγησης.
Κατηγορία 4: Αναβάθμιση ΦΤΜ & ΑΔΗΜΕ για διασύνδεση με EFT/POS.
Κατηγορία 5: Προμήθεια νέου ταμειακού συστήματος ή αντικατάσταση υφιστάμενων ΕΑΦΔΣΣ και μη δυνάμενων να αναβαθμιστούν ΦΤΜ & ΑΔΗΜΕ (εκτός των επιχειρήσεων εστίασης).
Κατηγορία 6: Προμήθεια νέου ταμειακού συστήματος ή αντικατάσταση ΦΗΜ (ΦΤΜ ή ΑΔΗΜΕ ή ΕΑΦΔΣΣ), ειδικά για επιχειρήσεις εστίασης.
Κατηγορία 7: Αναβαθμίσεις, βελτιώσεις λογισμικού και τεχνική υποστήριξη διασυνδεδεμένου POS.
Κάθε επιχείρηση, εφόσον πληροί τα κριτήρια επιλεξιμότητας.